Информационный интернет портал

В Україні запустився сервіс інфлюенс-маркетингу Publishare.info

11.10.2021 sun@smile 0 Комментариев

Рекламна агенція Publishare.info розширила спектр діяльності й запустила сервіс, що спрощує співпрацю рекламодавців з ютуб- та інстаграм-блогерами.

Платформа Publishare.info вже працює у beta-режимі, тож ви вже можете підібрати собі блогера й розмістити рекламу.

Опис сервісу

Publishare.info працює за принципом маркетплейсу: клієнти у відкритому каталозі обирають рекламний майданчик і залишають заявку, яка передається блогеру у вигляді готового оплаченого завдання.

У каталозі містяться рекламні формати й ціни блогерів, а також ключова статистика: кількість підписників і переглядів, коефіцієнт залученості, географія, вік і стать аудиторії.

Як наголошує засновник Publishare.info Влад Радійчук, платформа пришвидшує процес закупівлі реклами у 50 разів.

“Скласти вішлист блогерів, написати кожному в дірект, отримати ціни й статистику, проаналізувати отриману інформацію – цей процес відбирає щонайменше тиждень. А згадайте, як важко шукати цих блогерів, половину проігнорованих запитів, відфотошоплену статистику й ціни, що залежать від настрою менеджера… Тепер всю інформацію ви завчасно бачитимете в каталозі й зможете відразу розпочинати планування рекламної кампанії”, – зазначає він.

Як працювати на платформі

  1. Зареєструйтесь. Так ви зможете відстежувати статус своїх замовлень, а також накопичувати знижку;
  2. Заходьте в каталог майданчиків. Всього їх три: каталог ЗМІ, каталог ютуб-блогерів та каталог інстаграм-блогерів;
  3. Оберіть інфлюенсера. Можна зробити це через форму пошуку або за допомогою фільтрів. Окремо хочеться виділити фільтр “Тематика реклами”. Просто оберіть сферу, що найкраще відповідає вашому продукту, і система відфільтрує майданчики, які зможуть вас прорекламувати.
  4. Перейдіть на сторінку бажаного блогера, проаналізуйте статистику;
  5. Натисніть кнопку “До кошика” і заповніть ТЗ. Чим детальніше пропишете завдання, тим якіснішу рекламу отримаєте;
  6. Оберіть варіант оплати: карткою на сайті або розрахунковий рахунок. Не хвилюйтесь за безпеку операції. Якщо реклама з якихось причин не вийде, Publishare.info поверне кошти;
  7. Оформте замовлення та стежте за статусом його виконання в особистому кабінеті.

Для кого створена платформа

Сервіс буде корисним для маркетингових відділів, рекламних і креативних агенцій.

“Зазвичай запускаючи подібні платформи, фаундери кажуть, що хочуть ліквідувати посередника у вигляді агентства. Ми ж навпаки зацікавлені в тісній співпраці з ними. З агентством працювати завжди комфортніше, ніж з кінцевим клієнтом. А агенціям зі свого боку буде набагато економніше й простіше розміщувати рекламу через один канал комунікації, ніж постійно спілкуватися із сотнями людей. У цьому плані в нас цілковитий Win-Win.

Тож запрошую до співпраці Banda, FEDORIV, BBDO Ukraine, Promodo, Netpeak, Webpromo, Gres Todorchuk PR, Postmen DA, TABASCO, Grape, UAMASTER, Performics Ukraine, AIMBULANCE, Universal McCann, Saatchi & Saatchi Ukraine, Leo Burnett Ukraine, Havas Ukraine, Carat Ukraine, Dentsu Media, Optimum Media OMD, OMD Media Direction Ukraine, Starcom Ukraine, Zenith Ukraine, Havas Media Ukraine, Sigma, MediaCom, Mindshare, ORT Media, Brand Media, AMS, Media First, Media Partnership, IQ Media, Ad Hoc, Spark Foundry, NCG, Forward Media, Razom communications, Digital Chain, Arena/Media Expert, Wavemaker, Media Systems, Vizeum, Initiative, PR-Service, Mainstream Communication & Consulting, PLEON Talan, SPN Communications, Noblet Media CIS, PBN H+K Strategies, PRP Ukraine, Newsfront PR Agency, PointeR Agency, Brandcom, HOSHVA PR, Pillar PR, J&I Advertising & PR, TREMBITA PR та інших”, – каже Влад Радійчук.

Умови співпраці

Доступ до каталогу блогерів Publishare.info безплатний і буде таким залишатись. Платформа заробляє завдяки комісії з блогера та рекламодавця.

Для постійних клієнтів діє система знижок, яка фактично нівелює комісію рекламодавця або ж навіть робить розміщення через платформу вигіднішим, ніж напряму у блогера:

  • 10% – для клієнтів, які досягли історії замовлень у 50 тис. грн;
  • 15% – у 500 тис. грн.

Читачі цієї статті можуть отримати 10% знижки із першого ж замовлення. Для цього оформте заявку на розміщення реклами до 22 жовтня й використайте промокод SOSTAV.

Плани та перспективи

На 8 жовтня у каталогах платформи зареєстровано 120 ЗМІ, 190 інстаграм-блогерів та 80 ютуб-блогерів. І ця цифра постійно зростає. До кінця року кількість онлайн-видань та інстаграм-блогерів має перевищити 1 000, а ютуб-каналів – позначку 200.

Крім цього, команда сервісу анонсує кілька технічних оновлень, які зроблять розміщення реклами у блогерів не лише простим, а й максимально ефективним. Зокрема, автоматичне оновлення статистики блогерів, відстеження ефективності кожної рекламної публікації тощо.

Тож приєднуйтесь і починайте планувати свої рекламні кампанії за допомогою платформи Publishare.info!

 

Источник: sostav.ua

#Publishare.info#інфлюенс-маркетинг

Предыдущая новость

Следующая новость

Добавить комментарий

Ваш Email отображаться не будет*


3 + 7 =