Информационный интернет портал

У 2021 витрати на рекламу у світі виростуть на 5.8%, а digital вперше займе половину всіх глобальних витрат

08.02.2021 sun@smile 0 Комментариев

Комунікаційна група dentsu представила прогноз розвитку рекламного ринку на 2021-2022 роки, заснований на аналізі даних у 59 країнах.Український офіс dentsu надає ключові повідомлення звіту (Dentsu Ad Spend Report).

За оцінкою dentsu, у 2021 році витрати на рекламу у світі виростуть на 5,8% до $579 млрд. Індустрія починає відновлюватися, компенсуючи падіння на 8,8% у 2020 році через вплив пандемії COVID-19.

До докризового рівня глобальний обсяг медіаінвестицій повернеться лише у наступному році. У 2022 році рекламні витрати у світі виростуть на 6,9% до $619 млрд. При цьому довгостроковий прогноз залежить від подальшого розвитку пандемії COVID-19, законодавчих обмежень та впровадження вакцини.

Очікується, що в 2021 році бюджети на телерекламу у світі виростуть на 1,7% до $169 млрд і займуть майже третину від усіх інших медіаінвестицій.

Ріст онлайн-споживання на тлі пандемії стимулював розвиток цифрової реклами. У 2021 році digital досягне двозначної динаміки росту (+10,1%) та вперше займе половину від всіх глобальних витрат на рекламу. Найбільші темпи росту всередині digital продемонструють соціальні мережі (+18,3%), пошукова реклама (+11%) та відео (+10,8%).

У 2021 році бренди продовжать випробовувати свою здатність реагувати та адаптуватися до невизначеного середовища. Декілька ключових моментів, які допомагатимуть їм у цьому.

  1. Перший квартал 2021 року надає брендам хорошу можливість рухатися вперед і розпочати комунікацію в менш загромадженому медіасередовищі. Бренди, які скоротили бюджети на рекламу в 2020 році, зможуть використати досвід тих, хто утримував свою аудиторію протягом цього періоду та визначити найбільш вдалі моменти для комунікацій.
  2. Пандемія вплинула на лояльність споживачів до брендів, і багато хто буде притримуватися нового вибору, зробленого у 2020 році. Як і під час інших криз, ціна залишається важливим фактором при виборі покупок, проте довіра, як ніколи, буде мати значення в побудові відносин з покупцем.
  3. Використання даних допоможе краще розуміти постійні зміни в медіаспоживанні в режимі реального часу. При цьому збереження довіри клієнтів до їх особистих даних і питання конфіденційності стане відмінною рисою і потенційним джерелом конкурентної переваги.
  4. Персоналізовані пропозиції стануть ключовою можливістю для брендів протестувати і вивчити нові споживчі цінності, що формують категорію.
  5. Інвестиції в інновації для конкретних медійних каналів – телебачення з доступом до інтернету (Connected TV) досягне критичної точки в охопленні.
  6. Маркетологам доведеться розвивати споживчий досвід. Адже люди все більше віддають перевагу самообслуговуванню або формату покупки scan-and-go.
  7. Нові партнерські відносини і постійні інвестиції в прямий зв’язок «споживач – e-commerce» дозволять брендам перейти до віртуального досвіду, де споживачі відчувають себе в безпеці і самоконтролі.
  8. На деяких ринках прогнозується зростання івент-маркетингу протягом літа зі збільшенням мобільності споживачів, що, зокрема, призведе до відродження зовнішньої реклами. Повернення Чемпіонату Європи з футболу і телетрансляцій подій стане ключовою територією для рекламодавців в досягненні максимального охоплення.

 

 

Источник: sostav.ua

#dentsu

Предыдущая новость

Следующая новость

Добавить комментарий

Ваш Email отображаться не будет*


1 + 5 =