Информационный интернет портал

Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями

22.12.2020 sun@smile 0 Комментариев

Factum Group Ukraine спільно із Всеукраїнською Рекламною Коаліцією оприлюднили результати дослідження «Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями»Дослідження проводилось серед маркетинг-директорів та бренд-менеджерів групи ТОП-100 рекламодавців України, у жовтні-листопаді 2020 року

Результати дослідження вказують на значні зміни в управлінні маркетинговими активностями в цьому році.

Covid-19 ще більше прискорив тренд на діджиталізацію реклами, перерозподіл бюджетів у бік онлайну. Загалом, розвиток digital-напряму – ключова зміна починаючи з 2016, котра стала найбільш актуальною в 2020 році.

Серед основних викликів 2021 року експерти назвали:

  • Управління в умовах кризи та невизначеності
  • Пошук інноваційний та ефективних інструментів, методів комунікації при оптимізації затрат
  • Утримання своїх позицій на тлі зниження купівельної спроможності та посилення конкурентної боротьби
З повним звітом можна ознайомитись за посиланням:
https://factum-ua.com/report.html

Источник: sostav.ua

Предыдущая новость

Следующая новость

Добавить комментарий

Ваш Email отображаться не будет*


6 + 8 =