Информационный интернет портал

StarLightMedia спільно з Київстар запускають нове рішення для рекламодавців на основі Big Data

16.11.2020 sun@smile 0 Комментариев

StarLightMedia, спільно з Київстар та технологічним партнером Adtеlligent впровадили інновацію для показу реклами цільовій аудиторії. Проект дозволяє розміщувати рекламні кампанії в інтернеті для банерної та відео реклами з використанням алгоритмів Big Data мобільного оператора Київстар.

 “Ми намагаємося пропонувати максимально ефективні рішення для рекламодавців, адже для медіагрупи StarLightMedia інноваційність — один із напрямів розвитку.  Як учасники ринку ми не стоїмо на місці  та постійно прагнемо покращувати свої послуги”, — розповідає Микола Фаєнгольд, директор дивізіону PayTV & Digital StarLightMedia.

Наразі доступний високоймовірний таргетинг реклами за статтю та віком — це перший крок розвитку проекту. Надалі планується розширення характеристик для таргетингу. Десятки алгоритмів для побудови знеособлених профілів потенційних клієнтів вже розробляються командою фахівців Київстар. Вони дозволяють з дуже високою ймовірністю передбачати додаткові характеристики користувача інтернету з урахуванням результатів математичних моделей Київстар.

«Ми не один рік йшли до цього. Майже те, що може робити найбільший світовий гравець — Google — доступно відтепер і на нашій рекламній діджитал платформі, але з використанням результатів математичних алгоритмів, моделей. Лише за цей рік ми розпочали проект з Київстар та не збираємося зупинятися. Даний  проект дозволить зробити наші рекламні банерні та відео-кампанії більш затребуваними для рекламодавця, а рекламу більш цікавою для користувача «, — вважає Світлана Могилевська, CIO дивізіону PayTV & Digital StarLightMedia.

“У Київстар найбільша база абонентів в Україні – майже 26 млн користувачів мобільного зв’язку та інтернету. Аналіз звичок споживання телеком-послуг і є базис для побудови аналітичних моделей з використанням Big Data, — коментує Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку “Київстар”. Аналіз величезних масивів знеособлених даних відкриває безліч можливостей для розвитку бізнесу. За допомогою Big Data можна точніше визначити цільову аудиторію і її потреби, грамотніше побудувати комунікацію з клієнтами, підібрати ефективні маркетингові інструменти для просування, запустити ефективну рекламну кампанію”.

“Інновації — це основа компанії Adtelligent, разом з StarLightMedia та Київстар у нас є відмінна можливість вибудувати новий ринок онлайн реклами в Україні. Об’єднавши знеособленні дані від Київстар і досвід розміщення реклами StarLightMedia з нашими технологіями, ми допоможемо бізнесу і брендам домогтися нових можливостей для споживачів. Це те, до чого прагне ринок, і разом ми готові його задовольнити”, — Юрій Горохов, CTO Adtelligent Inc.

За матеріалами прес-релізу

#StarLightMedia#Киевстар#Сильпо

Предыдущая новость

Следующая новость

Добавить комментарий

Ваш Email отображаться не будет*


5 + 5 =