Информационный интернет портал

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

14.08.2020 sun@smile 0 Комментариев

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу – розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, а також креатив з використанням технології доповненої реальності (AR) для розміщення в банерних мережах.

Новий інструмент допоможе інтерактивно візуалізувати покупцеві ключові характеристики продуктів в різних категоріях бізнесу.

3D і AR контент в банерах дасть можливість користувачу отримати доступ до технологій взаємодії з брендом ще до моменту покупки. Використовуючи камеру смартфона, він може побачити рекламований продукт в доповненій реальності, наприклад уявити, як буде виглядати новий автомобіль на парковці біля будинку, приміряти головний убір або сонцезахисні окуляри і навіть подивитися нову упаковку будь-якого з продуктів FMCG категорії у себе на кухонному столі.

«В силу того, що AR ще не набув значного поширення серед українських рекламодавців, ті, хто будуть використовувати його першими – гарантовано отримають вау ефект і залученість аудиторії. За останні 4 місяці всі переконалися, як змінилася модель поведінки покупців навіть на власних інсайтах. Тому у клієнтів, бізнес яких так чи інакше заснований на онлайн продажах, є можливість позбавити покупців вічних мук вибору і сумнівів. Крутити, вертіти, розглядати з усіх боків і під різними кутами – те, чого нам раніше не вистачало для здійснення покупки в онлайні. Для агентства це, безсумнівно, цікавий напрямок, який дає можливість розробки найсміливіших і проривних ідей. Очікувано, що у наступному році велика частина фестивальних проектів буде в інтерактивних рішень», – розповідає Олександра Байдикова, Product owner креативної команди в Isobar Ukraine.

Досвід AR особливо актуальний в епоху карантинних реалій, оскільки не тільки привертає аудиторію новими захоплюючими способами, але і надає користувачеві легкий доступ до товарів і послуг брендів без фізичної присутності в точці продажу, а бізнесам – використовувати нові канали комунікації та взаємодії цільової аудиторії з їхніми продуктами.

«Раніше відео було одним з найпоширеніших форматів серед рекламодавців для залучення цільової аудиторії, але наступним етапом для цифрової реклами стане інтерактивна банерна реклама», – коментує Віталій Кулько Digital Innovation Coach в Isobar Ukraine.

Більшість користувачів тільки починають взаємодіяти з сучасними технологіями через смартфони і соціальні платформи, але CoVID-19 істотно актуалізував і прискорив цей процес. Нова реальність спонукала клієнтів все частіше звертатися за технологічними імерсивними рішеннями.

 

За матеріалами прес-релізу
#3D#Isobar Ukraine

Предыдущая новость

Следующая новость

Добавить комментарий

Ваш Email отображаться не будет*


3 + 6 =