Информационный интернет портал

Viber розширює можливості прояву емоцій, введенням нової функції “реакції на повідомлення”

21.07.2020 sun@smile 0 Комментариев

До Всесвітнього дня емодзі, який припадає на 17 липня, Viber опитав своїх користувачів стосовно їх улюбленого смайлика, після чого оголосив про нову функцію — “реакції на повідомлення”, яка незабаром буде доступною у спільнотах.

Rakuten Viber, один із провідних світових додатків для безпечного та безкоштовного спілкування, оголосив про введення нової функції «реакції на повідомлення», яка дозволить вивести взаємодію у спільнотах на новий рівень. Оскільки потреба на спілкування онлайн зростає, Viber постійно розширює спектр можливостей, щоб у користувачів були нові цікаві способи самовираження за допомогою повідомлень.

З нагоди Всесвітнього дня емодзі, який припадає на 17 липня, Viber опитав своїх користувачів з різних країн стосовно їх улюбленого емодзі. Вони могли обрати один із 5 смайликів — “сердечко”, “сміх”, “шок”, “сум” або “злість”. Серед українських користувачів платформи найбільш популярним емодзі став емодзі “сердечко”. 56% українців проголосували за нього у спільноті “Viber Україна”. 33% обрали смайлик “сміх”. Усі вищезгадані емодзі будуть доступні як реакції на повідомлення у всіх спільнотах Viber.

Щоб відреагувати на повідомлення, необхідно натиснути на іконку сердечка, яка знаходиться біля будь-якого повідомлення, та обрати один з емодзі: “сердечко”, “сміх”, “шок”, “сум” або “злість”. Широкий спектр емоцій надає користувачам можливість показати власне ставлення до повідомлень, фотографій, відео чи будь-якого іншого контенту у спільнотах, на які вони підписані. Спілкування — двосторонній процес, а тому користувачам необхідно розуміти, що інші думають про його повідомлення. Щоб це дізнатись, необхідно натиснути на повідомлення та обрати функцію “Інформація”.

«Для нас надзвичайно важливо надати своїм користувачам безліч способів проявити себе в спілкуванні з іншими. Можливість поставити “лайк” повідомленню недостатньо добре охоплює широкий спектр емоцій, який виникає у людей під час спілкування. Нам потрібно було запропонувати користувачам щось більше. Тепер функція “відреагувати на повідомлення” втілює це повною мірою” — вважає операційний директор Rakuten Viber, Офір Еял.

За матеріалами прес-релізу
#Viber#приложение#эмодзи

Предыдущая новость

Следующая новость

Добавить комментарий

Ваш Email отображаться не будет*


2 + 7 =