Информационный интернет портал

Київстар організував пересувний кінотеатр: «Залишайся на „Домашньому“: дивись кіно на балконі»

12.05.2020 sun@smile 0 Комментариев

Київстар разом із Планета Кіно організував показ українського фільму «Мої думки тихі». Пересувний кінотеатр розмістили в дворі одного з житлових комплексів Борисполя, а його мешканці могли переглянути фільм прямо зі своїх балконів, не порушуючи умов карантину.

Для такого заходу  на території ЖК установили великий екран, який було видно з вікон і балконів мешканців, а звук транслювали на хвилях радіо  Miami (Київ 100,5 FM). Аби цілком занурити глядачів у атмосферу кінотеатру, партнер показу Планета Кіно безконтактно доставив глядачам попкорн.

Після завершення сеансу всі охочі могли долучитись у facebook до прямого ефіру з головною акторкою фільму – Ірмою Вітовською, яка поділилася своїми враженнями від цієї події,  а також спогадами про зйомки стрічки та лайфхаками, пов’язаними із перебуванням на самоізоляції.

«Від самого початку карантину ми активно закликали наших абонентів до свідомого дотримання самоізоляції та були першими, хто дистанційно зняв рекламний ролик для ТБ із важливим повідомленням #простозалишайтесявдома. Ми реалізували багато ініціатив, щоб наші абоненти могли провести карантин комфортно. Тішимося, що цей проєкт дав можливість урізноманітнити будні наших абонентів і ще раз нагадати про важливість дотримання карантину», – прокоментував маркетинг-директор компанії Київстар Павло Даніман.

Проєкт реалізувала агенція Plombir Event.

«Ми надихнулися досвідом європейців, які вечорами проводять концерти на своїх балконах, а креативні дідусі крутять фільми на стінах будинків для своїх сусідів. Було вирішено подарувати людям незвичайний спільний досвід, тим самим зробивши їх ближче і рідніше.

Ми дуже раді, що синергія трьох компаній дала можливість реалізувати класний кейс, який показав, що бренди можуть підтримувати соціальні ініціативи і закликати людей бути свідомими і відповідальними, при цьому просувати свій продукт і продовжувати комунікацію з ЦА. З іншого боку, цей проект для нас як івент-компанії став прикладом адаптації ринку івент-послуг до існуючих обмежень на проведення заходів»,— прокоментувала організатор проекту Наталія Чижова (агенція Plombir event).

На підготовку знадобилося 14 днів. Всі узгодження і обговорення проходили дистанційно. У проекті були задіяні три команди з 15 осіб.

 

Источник: sostav.ua

#Київстар

Предыдущая новость

Следующая новость

Добавить комментарий

Ваш Email отображаться не будет*


3 + 1 =