Информационный интернет портал

Google зупиняє погані рекламні оголошення задля захисту користувачів

04.05.2020 sun@smile 0 Комментариев

Люди довіряють Google, коли вони шукають інформацію, і компанія зобов’язується робити так, щоб вони могли довіряти рекламі, яку вони бачать, в тому числі, на платформах Google. Це зобов’язання є особливо важливим у періоди невизначеності, такої як останні кілька місяців, коли світ зіткнувся з проблемою COVID-19.

Відповідаючи на виклики, пов’язані з COVID-19З початку спалаху COVID-19 компанія ретельно стежила за поведінкою рекламодавців, щоб захистити користувачів від реклами, яка намагається скористатися кризою. Вони часто походять від досвідчених зловмисників, які намагаються ухилитися від систем правозастосування за допомогою вдосконаленої тактики. Наприклад, по мірі того, як ситуація розвивалася, в Google побачили різкий спалах шахрайських оголошень для таких товарів, що користуються попитом, як маски для обличчя. Ці оголошення рекламували товари за ціною значно вище ринкової, неправильно представляли якість товару, щоб змусити людей зробити покупку, або були розміщені продавцями, які ніколи не виконували замовлення.

У Google є спеціалізована група з питань COVID-19, яка працює цілодобово, будуючи нову технологію виявлення та вдосконалюючи існуючі системи правозастосування, щоб зупинити шахраїв. Ці узгоджені зусилля працюють. За останні кілька місяців компанія заблокувала та вилучила десятки мільйонів оголошень, пов’язаних з коронавірусом, за порушення правил, зокрема цінові маніпуляції, отримання вигоди від глобального дефіциту медичного постачання, введення в оману щодо лікування та промоція незаконних виплат з безробіття.

Одночасно коронавірус став важливою і тривалою темою у щоденному спілкуванні, і Google працює над способами, що дозволяють рекламодавцям різних галузей ділитися відповідними оновленнями зі своєю аудиторією. Наприклад, протягом останніх кількох тижнів спеціально допомагали неурядовим організаціям, урядам, лікарням та постачальникам медичних послуг здійснювати публічні інформаційні кампанії. Компанія продовжує застосовувати зважений підхід до коригування правил, щоб гарантувати захист користувачів, надаючи пріоритет важливій інформації від надійних рекламодавців.

Збереження інтеграції екосистеми

Збереження інтеграції реклами на платформах Google, як робить під час спалаху COVID-19, є продовженням роботи, яку робить щодня, щоб мінімізувати контент, що порушує правила та зупиняє зловмисників. Тисячі людей працюють у командах, щоб переконатися, що компанія захищає своїх користувачів та створює безпечну екосистему для рекламодавців та видавців, і щороку ділиться підсумками роботи, яку виконала.

У 2019 році заблокували та видалили 2,7 мільярда поганих рекламних оголошень – це більше 5000 поганих оголошень за хвилину. Також призупинили майже 1 мільйон облікових записів рекламодавців за порушення правил. Що стосується видавців, припинили понад 1,2 мільйона облікових записів та видалили рекламу з понад 21 мільйона веб-сторінок, які є частиною мережі видавців, за порушення політики компанії. Припинення дії облікових записів, а не просто видалення окремої реклами чи сторінки, є особливо ефективним інструментом правозастосування, який використовує Google, якщо рекламодавці чи видавці грубо порушують правила або мають історію порушення правил.

Покращення безпеки щодо фішингу та реклами «trick-to-click»

Якщо Google виявляє, що конкретні категорії оголошень більш схильні до зловживань, пріоритизує ресурси, щоб не допустити, щоб погані суб’єкти отримали вигоду від користувачів. Один із видів – це фішинг, поширена практика, яка використовується оманливими гравцями для збору особистої інформації від користувачів під неправдивими приводами. Наприклад, у 2019 році побачили більше злочинних дій, націлених на людей, які прагнуть поновити паспорт. Ці оголошення наслідували реальну рекламу сайтів паспортних сервісів, але їхній фактичний намір полягав у тому, щоб змусити користувачів надавати конфіденційну інформацію, таку як номер соціального страхування чи номер кредитної картки. Ще одна поширена сфера зловживань – реклама “trick-to-click”, яка призначена для того, щоб змусити людей взаємодіяти з нею за допомогою посилань (наприклад, «натисніть тут»), часто схожих за дизайном на попередження системи комп’ютера чи мобільного телефону.

Оскільки компанія очікує повторну появу певних видів сумнівної реклами, як фішинг та “trick-to-click”, вона може ефективніше боротися з ними. У 2019 році зібрали внутрішню команду для відстеження моделей та сигналів таких типів шахрайських рекламодавців, щоб могли швидше виявити та видалити їхню рекламу. Як результат, побачили майже 50-відсоткове зменшення поганих рекламних оголошень цих видів у порівнянні з попереднім роком. Загалом у 2019 році заблокували понад 35 мільйонів фішингових рекламних оголошень та 19 мільйонів рекламних оголошень “trick-to-click”.

Адаптація правил та технологій в режимі реального часу

Деякі галузі особливо сприйнятливі до шкідливої ​​поведінки. Наприклад, оскільки більше споживачів звертаються до фінансових послуг онлайн, виявили збільшення кількості оголошень про персональні позики з оманливою інформацією щодо умов кредитування. Для боротьби з цим розширили політику, щоб дозволити показ оголошень, пов’язаних із кредитом, лише якщо рекламодавець чітко вказав усі збори, ризики та вигоди на своєму веб-сайті чи в додатку, щоб користувачі могли приймати обґрунтовані рішення. Ця оновлена ​​політика дозволила прибрати 9,6 мільйона таких видів поганих оголошень у 2019 році, що вдвічі більше ніж в 2018 році.

Наприкінці минулого року також запровадили в окремих країнах програму сертифікації рекламодавців з управління боргом, які пропонують вести переговори з кредиторами для виправлення боргу або вирішення проблем з кредитами. Google знає, що користувачі, які шукають допомоги в цьому, найчастіше виявляються найбільш вразливими, і хоче створити для них безпечний досвід. Ця нова програма гарантує, що компанія дозволяє лише рекламодавцям, які зареєстровані місцевими регуляторними агенціями, розміщувати рекламу для такого типу послуг. Продовжує досліджувати способи масштабування цієї програми в інших країнах, щоб відповідати місцевому фінансовому законодавству.

Дивимось вперед

Підтримка довіри до екосистеми цифрової реклами є головним пріоритетом для Google. І з глобальними проблемами в галузі охорони здоров’я, що зараз є першочерговим для всіх, підготовка та реагування на спроби скористатися користувачами так само важлива, як і раніше. Компанія знає, що тактика зловживань буде продовжувати розвиватися і виникатимуть нові суспільні проблеми. Й надалі працюватиме над захистом користувачів, рекламодавців та видавців від зловмисників на рекламних платформах Google.

Источник: sostav.ua
#Google

Предыдущая новость

Следующая новость

Добавить комментарий

Ваш Email отображаться не будет*


1 + 3 =