Информационный интернет портал

RTB House представляє перші інноваційні розробки власної AI Marketing Lab

20.01.2019 sun@smile 0 Комментариев

RTB House представляє перші інноваційні розробки власної AI Marketing Lab.
RTB House – глобальний постачальник сучасних технологій ретаргетингу для провідних брендів в усьому світі, оголосив про початок випробувань перших технологічних інновацій у сфері маркетингу, розроблених у власній маркетинговій лабораторії штучного інтелекту.
AI Marketing Lab – новий дослідницький відділ компанії, заснований у травні. В його роботу вже інвестовано $5 млн.

Ефективність нових розробок тестуватимуть обрані бренди із глобальної клієнтської бази RTB House, починаючи з першого кварталу 2019 року. Наступного року компанія планує представити своїм клієнтам три нововведення. Зараз вона обслуговує понад 1 500 клієнтів у майже 70 країнах, серед яких Adidas, Hotels.com, New Balance, Trivago, Sephora та Walmart.com.

Технології, розроблені у власній маркетинговій лабораторії штучного інтелекту, будуть інтегровані у технологію ретаргетингу RTB House, засновану на алгоритмах глибинного навчання, та розширять її можливості. Глибинне навчання – це провідна технологія штучного інтелекту, яка моделює високорівневі абстракції в даних та з високою швидкістю імітує роботу людського мозку при обробці даних для створення поведінкових моделей, які люди використовують для прийняття рішень.

Першими трьома інноваціями маркетингової лабораторії AI Marketing Lab стали:

  • Нові інтерактивні банери від RTB House покращать досвід споживача та механізм формування рекомендацій, надаючи інтернет-покупцям більше контролю над персоналізованими пропозиціями, спеціально розробленими для них. Застосовуючи елементи гейміфікації, вони дозволяють споживачам голосувати за те, які продукти їм найбільше подобаються або не подобаються. Використовуючи добровільно надану користувачами інформацію про їх вподобання, у майбутньому їм пропонуватиметься продукція, більш подібна до тих товарів, які вони відзначили як такі, що сподобалися. А ті, що не сподобалися, пропонуватися більше не будуть. Такий інтерактивний функціонал набрав популярності у соціальних мережах, онлайн-іграх та веб-сервісах, таких як Pandora. Зібрані за допомогою інтерактивних банерів дані аналізуватиме штучний інтелект для покращення користувацького досвіду та механізму рекомендацій, що сприятиме досягненню ще більш точної персоналізації та кращої ефективності.
  • Зі сніпетами RTB House клієнти зможуть використовувати інсайти компанії, щоб робити рекламні банери більш ефективними та забезпечувати їх відповідність вимогам брендбуку клієнта. Сніпети також можуть використовуватися для створення динамічних креативних засобів, реалізація яких в минулому була не з легких для рекламної індустрії. Тепер клієнти можуть просто завантажити креативні засоби у вигляді програмного коду у певному форматі, додати у нього необхідні метатеги та використовувати у будь-якій рекламній кампанії онлайн через різні канали. Спираючись на свій п’ятирічний досвід проведення ретаргетингових кампаній, RTB House розробив унікальні динамічні креативні засоби, які не тільки привабливо виглядають, але й дають очікуваний результат. Підтримка сніпетів, що користується попитом у клієнтів, допоможе їм генерувати новий трафік більш ефективно, запускати постійні брендингові кампанії та отримувати більше інформації про цільові аудиторії.
  • Нові повносторінкові банери від RTB House відображатимуть набір продуктів, які відбираються індивідуально для кожного покупця на основі його минулих поведінкових моделей та попередніх уподобань в онлайні. Користувачі зможуть побачити більше рекомендованих продуктів на спеціальній проміжній сторінці перед перенаправленням безпосередньо на сторінку продукту. На відміну від інших платформ, що надають покупцям більш узагальнені продуктові пропозиції, з цими налаштовуваними повносторінковими рекомендаціями більш ймовірно будуть взаємодіяти завдяки надточній персоналізації, що створює унікальний користувацький досвід – ніби персональний консультант індивідуально підбирає продукцію точно згідно із потребами клієнта. Технологія також дозволяє проводити в режимі реального часу динамічні рекламні акції та формувати інші спеціальні пропозиції покупцям в рамках цих спливаючих персоналізованих сторінок, що спонукають користувачів клікати по банеру для отримання додаткової інформації про продукцію.

«Ми зосередилися на розробці та запуску цих перших трьох інновацій нашої нової маркетингової лабораторії штучного інтелекту на основі аналізу потреб наших клієнтів. Бренди, з якими ми працюємо, понад усе хочуть, щоб їхні рекламні банери були персоналізованими та цікавими для споживачів. Вони також прагнуть впроваджувати динамічні високоякісні креативні засоби, які спонукатимуть покупців клікати по банерах для отримання додаткової інформації та використовувати найефективніші з них в інших маркетингових каналах», – зазначив Олександр Марусяк, головний менеджер з розвитку бізнесу RTB House в Україні. – «Я впевнений, що розробки нашої маркетингової лабораторії штучного інтелекту не тільки покращать ефективність нашої технології ретаргетингу, але й стануть інноваційним лідером рекламної індустрії, що задаватиме тренди у світі рекламних технологій».

Завдяки RTB House великі бренди здатні створювати надточно персоналізовані рекламні банери для перегляду на всіх пристроях. За основу беруться поведінкові моделі користувачів, пов’язані із їхньою тактикою пошуку товарів, особливостями перегляду сторінок та дій з кошиком замовлення, а також іншими спостереженнями. При цьому вся робота займає всього декілька секунд – вирішальних для підвищення конверсій та збільшення продажів.

Власна ретаргетингова платформа RTB House світового класу, яка на 100% працює на базі штучного інтелекту, заснованого на алгоритмах глибинного навчання, зараз обробляє 2 млн запитів щосекунди, має 10 млрд переглядів рекламних банерів щомісяця та близько 5 млн кліків щодня.

 

 

За матеріалами прес-релізу

#AI Marketing Lab#RTB House#технологические тренды

Предыдущая новость

Следующая новость

Добавить комментарий

Ваш Email отображаться не будет*


9 + 5 =