Информационный интернет портал

Digital-маркетинг майбутнього для e-commerce: як працює RTB House

26.09.2018 sun@smile 0 Комментариев

Як за кілька років вирости зі стартапа до багатомільйонної глобальної компанії? 5 років тому RTB House ще не існувало. За перший рік після заснування без стороннього фінансування компанія вже працювала на понад 30 ринках та подолала мільйонну планку річного прибутку. Сьогодні це глобальна інноваційна технологічна компанія, що динамічно розвивається по всьому світу, включно з Україною.

Інноваційні технологічні маркетингові рішення від RTB House змінюють ринок діджитал-реклами, який швидко зростає. За прогнозами Zenith Media, на кінець 2018 глобальний ринок реклами в онлайні сягне понад $200 млрд. Позитивна динаміка спостерігається й в Україні: за даними Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), у 2017 сегмент інтернет-реклами сягнув більше $140 млн і продовжує зростати.

Для e-commerce, на який орієнтовані рішення RTB House, успіх діджитальних рекламних кампаній набуває все більшого значення для забезпечення якісного клієнтського досвіду. Переможцями у цьому змаганні стають ті, хто інвестує у новітні рішення. Одним із таких є персоналізований ретаргетинг від RTB House, що здатний надточно визначати купівельні потреби користувача, завдяки чому до 50% підвищувати загальну результативність ретаргетингових кампаній у порівнянні з тими, для яких технологія не застосовується.

RTB House утворився як стартап на кошти засновників у 2012 році та запропонував ринку унікальний алгоритм для визначення особливостей купівельної поведінки споживачів та формування персоналізованих рекламних банерів. На базі цього інноваційного алгоритму було створено персоналізований ретаргетинг – рекламну технологію, що визначає найкращих споживачів для бізнесу та підбирає підходящі для них рекламні повідомлення онлайн. Із впровадженням цієї технології клієнти отримують приріст конверсій на 29%, зростання ефективності товарних пропозицій на 41% та на 16% більше трафіку.

Сервіс мав успіх, бо всього за кілька місяців стартап перетворився на велику, динамічно зростаючу технологічну компанію. Вже за рік після заснування компанія працювала на 33 ринках, включно з Україною, та мала дохід у розмірі $1 млн. Ще за кілька років, завдяки плідній роботі мультинаціональної команди та без будь-якої додаткової фінансової підтримки, компанія збільшила свій дохід у понад 50 разів та відкрила офіси по всьому світу, зокрема у Нью-Йорку, Лондоні, Токіо, Сінгапурі, Сан-Паулу, Москві, Стамбулі, Дубаї, Берліні, Празі та Варшаві. А у 2018 RTB House увійшов до топ-10 найбільш динамічних технологічних європейських компаній за версією Financial Times.

RTB House є однією з небагатьох компаній у світі, що створила та впровадила свою власну технологію, засновану на глибинному навчанні, для купівлі реклами за RTB-

моделлю. Із цим рішенням покупці можуть брати участь в аукціонах з продажу рекламних розміщень в режимі реального часу. Технологія постійно вдосконалюється і вже інтегрована в усі рекламні кампанії, які обслуговує компанія, працюючи з більш ніж 1 400 рекламодавцями у понад 70 країнах. Кампанії охоплюють медійну та нативну рекламу, що демонструється користувачам на ком’ютерах, у мобільних гаджетах та мобільних додатках.

За 5 років в Україні компанія обслуговувала 165 рекламних кампаній. За весь час реалізації проектів кількість показів (impressions) сягнула 16,9 млрд, а переходів по рекламним банерам (clicks) – 144 млн. Для досягнення цілей клієнтів використовується тільки найбільш конвертований трафік.

Олександр Марусяк, головний менеджер з розвитку бізнесу RTB House в Україні: «Наша сфера інтересів – маркетингові технології майбутнього, що засновуються на big data та інноваційних комп’ютерних технологіях штучного інтелекту. Ми віримо, що у такий спосіб можемо виступати не просто новатором, але й драйвером розвитку ринку онлайн-реклами. Тож ми постійно вдосконалюємо свої розробки та винаходимо нові рішення, тримаючись високої технологічної планки, щоб і надалі максимально задовольняти потреби наших клієнтів».

Розроблені RTB House алгоритми здійснюють відчутний вплив на всю екосистему ретаргетингових кампаній, а цифри підтверджують ефективність їх застосування.

 

Детальніше на www.rtbhouse.com

 

За матеріалами прес-релізу.

#Digital-маркетинг#E-COMMERCE#RTB House

Предыдущая новость

Следующая новость

Добавить комментарий

Ваш Email отображаться не будет*


3 + 3 =