Информационный интернет портал

RTB House показала динамічний глобальний розвиток у І половині 2018 року

11.07.2018 sun@smile 0 Комментариев

RTB House, міжнародна компанія-постачальник сучасних технологій ретаргетингу для провідних брендів в усьому світі, продемонструвала динамічний глобальний розвиток за останні 6 місяців.Компанія відкрила власну AI Marketing Lab та три офіси у США, отримала престижну премію The AIconics Award та була відзначена британським виданням Financial Times.

Після успішного застосування алгоритмів глибинного навчання у 100% своїх кампаній, RTB House кидають новий виклик собі та рекламній індустрії створенням власної AI Marketing LAB (Маркетингова лабораторія штучного інтелекту). Це внутрішній спеціалізований підрозділ компанії для перевірки та дослідження у сфері новітніх маркетингових та технологічних рішень. Даний підрозділ RTB House відповідає за дослідження і розробку технологічних рішень в сферах маркетингу та продажів як для власників рекламних майданчиків, так і для рекламодавців. У перший рік бюджет AI Marketing Lab складе 5 мільйонів доларів США.

«У 2017 році ми досягли ключової мети — RTB House повністю перейшли на застосування в ретаргетингу алгоритмів глибинного навчання протягом усього циклу рекламних кампаній. Це технологічний прорив не лише для наших клієнтів, це змінило всю рекламну індустрію в цілому. Сьогодні ми розширюємо наші знання, технології і ресурси у нових галузях. Один з найбільш перспективних напрямків — підвищення ефективності придбання нового трафіку рекламодавцями», — відзначає Роберт Дичковскі, генеральний директор RTB House, керівник проекту AI Marketing Lab на початковому етапі.

Вихід на ринок США став важливим етапом на шляху до швидкої глобальної експансії RTB House. Компанія відкрила одразу три офіси у США: в Бостоні, Чикаго і Нью Йорку. За даними аналітиків Zenith, доходи від програматик-реклами зростуть у 2019 році до 84,9 мільярдів доларів. Також аналітики констатували, що в 2017 році США були другим найбільш передовим ринком в світі з продажу онлайн-реклами через програматик: 78% всієї цифрової реклами в країні було продано саме із застосуванням цієї технології. У тому ж році США стали найбільшим ринком програматик з доходом в 32,6 мільярда доларів, що склало 57% від загальної світової виручки в сегменті онлайн-реклами.

Стрімкий розвиток RTB House відзначило британське видання Financial Times. У співпраці з аналітичним агентством Statista, FT провели аналіз інноваційних та динамічно зростаючих компаній, які значно вплинули на розвиток економіки Європи у 21 столітті. RTB House показала зростання доходів від 819 538 євро в 2013 році до 18 573 000 євро в 2016, що в процентному співвідношенні склало 2167%. У 2018 р. RTB House посіла 8 місце у рейтингу 1000 технологічних компаній у Європі, що найбільш динамічно розвиваються, за версією Financial Times. У загальному списку FT1000 за цими показниками компанія знаходиться на 46 позиції.

У червні RTB House отримала премію The AIconics Award. Щорічна міжнародна премія за інновації, досягнення та дослідження в галузі Штучного Інтелекту (AI), вручається лауреатам в партнерстві з Microsoft і Imperial College London. RTB House отримали премію за краще застосування Штучного Інтелекту в області маркетингу і продажів з впровадженням технології глибинного навчання.

«Премія The AIconics Award — нагорода за наші новітні та ефективні розробки для маркетингу і продажів в сфері електронної комерції. Це видатне досягнення всієї нашої команди означає, що компанія зробила правильний вибір. На початку свого бізнесу, RTB House обрали орієнтир на розвиток технологій на основі AI, як найбільш перспективних і передових у світі», — зазначив Даніель Сурмач, головний операційний директор RTB House.

 

За матеріалами прес-релізу

#RTB House

Предыдущая новость

Следующая новость

Добавить комментарий

Ваш Email отображаться не будет*


2 + 4 =